м. Київ, вул. Вербова 17А
Ребрендинг (Refresh) діючого кафе, бару, ресторану

За кілька років активного використання модний термін «ребрендинг» був частково замінений не менш модним словом-поняттям refresh. Але від цього суть цього поняття не особливо змінилася. Ми говоримо «рефреш» або «ребрендинг», апелюючи до бізнесу або якого-небудь товару, який отримує порцію «свіжої крові», яка стимулює нове зростання продажів і відвідуваності.

Коли мова йде про підприємства ресторанного бізнесу - кафе, барах, кав'ярнях, кондитерських, ресторанах, фаст-фудах - то для них поняття ребрендингу буде відрізнятися від інших суб'єктів (наприклад, нічних клубів або мережевих магазинів продовольчих товарів). Klyatskiy Projekt HoReCa - команда фахівців в сфері організації та просування закладів громадського харчування - можуть запропонувати вам допомогу по ребрендингу ресторану.

Мій багаторічний досвід роботи в цій області, вміння бачити всі бізнес-процеси як зсередини, так і зовні підприємства дозволяє мені знаходити найкращі рішення для кожного, в обхід шаблонів і «заїжджених» схем. У ресторанному бізнесі існують як стандартні ефективні прийоми і способи «освіжитися», так і унікальні рішення, які підбираються саме під конкретний заклад.

Що таке ребрендинг ресторану?

Перш ніж поговорити про ключові аспекти рефреша, хочу нагадати, що для сфери громадського харчування більше, ніж для інших галузей, має значення консервативність споживчої аудиторії. Тобто ваші постійні відвідувачі, які звикли ходити в ваш ресторан по суботах протягом тривалого часу, вже звикли до нього і його складових, і занадто різкі зміни можуть негативно відбитися на відвідуваності. Тому необхідно підходити до питання ребрендингу обережно і обмірковано, бажано заручившись допомогою фахівця.

А тепер про те, що саме має на увазі ребрендинг:

  1. Перепозиціонування - зміна орієнтації в рамках цільової аудиторії (наприклад, коли ресторан з вишуканою і досить дорогою їжею перетворюється в більш доступне за ціновою політикою підприємство, де подають піцу і більш демократичні страви).
  2. Реконструкція кухні з метою:
  • оновлення модельного ряду обладнання для удосконалення існуючих технологічних процесів;
  • збільшення або зменшення площі технологічних приміщень, наприклад, на користь посадкової площі залу або здачі непотрібної площі в оренду іншому підряднику;
  • введення нових груп страв в меню з метою розширення асортименту, що в свою чергу веде до придбання додаткового технологічного обладнання і, як наслідок, перепланування існуючої розстановки обладнання в ресторані;
  1. Оновлення фірмового стилю, що тягне під собою капітальний ремонт в залах, збільшення барної стійки і зміна асортименту барного меню закладу.
  2. Введення нових сервісних послуг (наприклад, попереднє замовлення страв по телефону, доставка їжі додому, введення комплексних обідів в асортимент).

Кожен із способів ребрендингу повинен використовуватися з позиції доцільності (тобто тільки ті, які відповідають вашим поточним завданням), просто «зі стелі» перепозиціонувати ресторан, який приносить стабільний прибуток, не завжди потрібно.

У більшості випадків будь-який ребрендинг несе під собою видозміну в наповненні існуючих приміщень і вимагає розробки додаткового проекту і закупівлі нового технологічного обладнання, інвентарю, посуду. Ми посприяємо вам у вирішенні цього питання, допоможемо вам визначити конкретні цілі (підвищення прибутку, збільшення потоку нових клієнтів, підняття середнього чека), і знайдемо оптимальне рішення для їх досягнення. Звертайтеся!